Ügyfélkapu

Tisztelt Partnerünk!

 

FIGYELEM! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy tekintettel a járványügyi előírásokra, előadásainkat online formában is megtekinthetik!

 

Alábbiakban foglaltuk össze az online konferenciával kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat. A leírtak elolvasása után további kérdésük lenne, kérem írjanak a forras.akademia@griffsoft.hu e-mailcímre és készséggel segítünk. FONTOS! Az előadásokon online formában történő részvétel nem csak jogokat, hanem kötelezettségeket is jelent. Amennyiben az alábbiakban felsorolt feltételeket a résztvevő nem tudja teljesíteni, abban az esetben is úgy tekintjük, mintha részt vett volna a konferencián. A részvételt előzőek miatt a konferenciát megelőzően kitűzött próbanapon, október 6-án 9-10 és 16-17 óra között ki lehet próbálni, így a konferencia napjáig az esetleges problémákat ki lehet küszöbölni. Itt hívjuk fel a figyelmet arra is, hogy az előadók és a résztvevők megzavarásának elkerülése érdekében a résztvevők mikrofonjának folyamatosan némítva kell lennie. A mikrofont előzetes hozzájárulás nélkül bekapcsoló résztvevő az előadáson történő részvételről tiltásra kerül, az előadás ellenértékét ugyanakkor köteles teljesíteni.

 

  1. Az előadáson történő részvétel technikai feltételei

Kérjük, hogy feltétlenül ellenőrizzék, hogy az eszköz, melyről az oktatást nyomon követik (PC, laptop) az alábbi feltételekkel rendelkeznek-e. Amennyiben a felsorolt feltételek nem állnak rendelkezésre kérjük, hogy ezeket az előadás megkezdéséig pótolják (vegyék fel a kapcsolatot az intézmény rendszergazdájával, internet szolgáltatóval, stb.), ellenkező esetben nem tudnak az előadáson részt venni.

Az előadáson történő részvétel technikai feltételei a következők:

  • Windows 7 vagy újabb verzió
  • megfelelő minőségű internet kapcsolat
  • hangszóró

 

  1. Az előadás lebonyolítása

Az online előadás megtekintéséhez a Join Microsoft Teems Meeting alkalmazást használjuk, amelyre kattintva könnyen tudnak csatlakozni. Az előadáshoz kapcsolódó elérést Outlook meghívóban továbbítjuk a résztvevő e-mailcímére. A konferencia kezdő időpontját megelőzően ¼ órával lehet elkezdeni a csatlakozást, és legkésőbb a konferencia kezdését megelőző 5 perccel kérjük, hogy mindenki csatlakozzon. Kollégánk várni fogja a résztvevőket és beengedi a konferencia online terébe.

Az előadás során az előadó az előadás pp-t kivetíti a saját képernyőjének megosztása segítségével. Van lehetőség üzenetet írni, ha bármi probléma adódna. Mindeközben kollégánk moderálja az előadás-sorozatot, aki szintén készséggel áll a kedves résztvevők segítségére.

 

  1. Részvétel igazolása

Az oktatáson történő részvételt „virtuális” jelenléti ívvel igazoljuk. Ez azt jelenti, hogy az oktatás indulásakor és azt követően 1 alkalommal az oktatás során online kilistázzuk a bejelentkezett résztvevőket. Az erről készült képernyőképet megőrizzük és az oktatáson való részvétel igazolásához felhasználjuk.

 

    A konferencia részvételi díja: 19.500,- Ft + áfa / fő

 

  • A konferencia a KM01KGR17 azonosítószámú „KGR IKM modul support szolgáltatás” tárgyú 2017. november 21-én megkötött Keretmegállapodás alapján Oktatás – oktatóterem biztosítása nélkül (50 főig, előadótermi) GRFKGR185020 cikkszámon lehívható.

 

Jelentkezés:

 

Jelentkezési lap letöltése