Ügyfélkapu

 

Kedves Jelentkező!

 

Kérem olvassa végig, mert minden fontos információt ebben talál!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, online képzésünkkel kapcsolatos főbb információkról.

 

1. Az oktatáson történő részvétel technikai feltételei

Kérjük, hogy az oktatás kezdési időpontját megelőzően feltétlenül ellenőrizzék, hogy az eszköz, melyről az oktatást nyomon követik (PC, laptop) az alábbi feltételekkel rendelkeznek-e. Amennyiben az alábbiakban felsorolt feltételek nem állnak rendelkezésre kérjük, hogy ezeket az oktatás megkezdéséig pótolják (vegyék fel a kapcsolatot az intézmény rendszergazdájával, internet szolgáltatóval, stb.), ellenkező esetben nem tudnak az oktatáson részt venni.

 

Az oktatáson történő részvétel technikai feltételei a következők:

  • 2 db monitor
  • mikrofon
  • hangszóró vagy headset
  • webkamera (amennyiben rendelkeznek vele)

(ezeken keresztül tudnak az oktatóval, illetve segédoktatóval kommunikálni)

  • Windows 7 vagy újabb verzió ajánlott
  • megfelelő internetkapcsolat -> sebesség: min. 5Mbit/s, max. 10Mbit/s

 

 

2. Az oktatás segédanyagai, oktatói adatbázis elérése

Az oktatás során – a laborszerű oktatásainkkal megegyezően – először prezentációs anyaggal (ppt.) vesszük át a főbb összefüggéseket, ezt követően pedig egy feladatsor elvégzésével szimuláljuk a rögzítést.

A prezentációs feladatsort az oktatást megelőzően e-mailben küldjük a résztvevőknek, melyet célszerű az oktatás időtartamára előkészíteni.

Az  oktatói adatbázis telepítéséhez a következők szerint kell eljárni: Távoktatás.RDP fájl megnyitás

  • ezt követően a csatlakozás gombra kell kattintani
  • A Windows azután hitelesítő adatokat kér, mindenki egyedi azonosítóval tud belépni!

A távoktatás rendszerébe történő bejelentkezéshez:

Felhasználónév: FA\user (e-mailben fogjuk küldeni az oktatás előtti napon)
Jelszó: (e-mailben fogjuk küldeni az oktatás előtti napon)

  • a következő lépésben az igen gombra kattintunk
  • a csatlakozást követően megjelenik a felhasználó távoli asztala, amelyen található egy FA_GO_D_FA_ALT_3L nevezetű futtató.
  • Erre kétszer kattintunk és felugrik egy bejelentkezés ablak.

A bejelentkezéshez szükséges adatok:

Felhasználónév: az asztal bal felső sarkában található (A0..)
Jelszó: a

 

Kérjük az oktatás előtt mindenképp próbálják ki, hogy a leírtak szerint működik-e rendszer! Amennyiben valamilyen hiba merülne fel vagy bármi kérdésük van az oktatással kapcsolatban kérjük írjanak a forras.akademia@griffsoft.hu e-mail címre!

 

3. Az oktatás lebonyolítása

Az online oktatáshoz a Join Microsoft Teams Meeting alkalmazást fogjuk használni, amelyre kattintva könnyen tudnak csatlakozni az oktatáshoz. Kérjük az oktatás előtt próbálják ki, hogy működik-e a rendszer. Amennyiben nem rendelkeznek telepített Teams klienssel és licenszel, akkor weben keresztül is lehet csatlakozni. Mindig az adott oktatáshoz lesz egy hivatkozás, amelyet a visszaigazoló e-mailben találnak.

 

„Hivatkozás megnyitása” opcióra kell kattintani, utána pedig a JOIN NOW/CSATLAKOZÁS gombra.

 

Telefonról is lehetőség van a Teams-hez kapcsolódni. Le kell tölteni hozzá az alkalmazást, azonban nem szükséges regisztrálni és bejelentkezni sem. Az e-mailben kiküldött linkre kattintás után (céges e-mail címről ez tovább küldhető saját e-mail címre) a készüléken található böngészővel kell megnyitni. Fontos, (ha már egyszer meg volt nyitva ez a link) minden belépés előtt győződjenek meg arról, hogy az előzőleg megnyitott böngészési ablak be legyen zárva. Ezután vendégként tudnak csatlakozni.

 

Az oktatás úgy zajlik, hogy az előző pontban említett feladatsort, illetve pp-t (amit leginkább kinyomtatott formában célszerű követni, ha van rá lehetőség), az oktató kivetíti a saját képernyőjének megosztása segítségével. A Forrásba történő belépést követően mindenki külön, az adott oktatáshoz dedikált saját adatbázisába belépve az oktató irányításával tudja végig vinni a feladatsort. Van lehetőség beszélni, illetve üzenetet is írni, ha bármi probléma adódna. Mindeközben egy segédoktató kíséri végig az oktatást, aki szintén készséggel áll a kedves résztvevők segítségére. Lehetőség van arra, hogy az oktató/segédoktató az oktatás közben átvegye az oktatáson résztvevő képernyőjét, bejelentkezzen az adatbázisába.

 

Az oktatói adatbázisok kizárólag az oktatás idején használhatók, az oktatást követően azokba belépni tilos! Kérjük, hogy az oktatáshoz telepített adatbázis elérést az oktatást követően töröljék!

 

4. Részvétel igazolása

Az oktatáson történő részvételt „virtuális” jelenléti ívvel igazoljuk. Ez azt jelenti, hogy az oktatás indulásakor és azt követően 1 alkalommal az oktatás során online kilistázzuk a bejelentkezett résztvevőket. Az erről készült képernyőképet megőrizzük és az oktatáson való részvétel igazolásához felhasználjuk.

 

5. Adatvédelem

A GriffSoft Zrt. elkötelezett a személyes adatok védelme és az általa végzett adatkezelésekkel érintett személyek információs önrendelkezési jogának maradéktalan tiszteletben tartása mellett. A megadott személyes adatokat (kapcsolattartóra vonatkozó adatok, résztvevő neve és levelezési címe) a GriffSoft Zrt. mint adatkezelő az oktatás teljesítése céljából, a GDPR[1] 6. cikk 1. bekezdés f) pontjában foglalt jogalap alapján kezeli.

Az érintett személyek, akikre az említett adatok vonatkoznak a GriffSoft Zrt. honlapján (a Kapcsolat menüpont alatt) részletes tájékoztatót olvashatnak az adatkezelés körülményeiről és jogaikról.

Ha az adatkezeléssel kapcsolatosan bármilyen kérdése felmerülne, kérjük, küldje meg a dpo@griffsoft.hu címre.

 

Jó tanulást, jó egészséget kívánunk!

 

 

Üdvözlettel:

 

GriffSoft Zrt.

Forrás Akadémia

 

[1] A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/ek rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) - az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.)