Ügyfélkapu



Ügyfeleinkkel történő folyamatos és zökkenőmentes kapcsolattartás érdekében Web HelpDesk rendszert üzemeltetünk, melynek elérhetőségét ellenőrzött és védett módon, https kapcsolaton keresztül biztosítjuk az arra feljogosítottak részére. A rendszer a nap 24 órájában elérhető böngészőn keresztül, de a megoldással kollégáink csak munkaidőben (8-17 óra között) tudnak foglalkozni. A bejelentések fogadása és felelőshöz rendelése automatikus, a reagálási és megoldási időket Ügyfeleinkkel kötött egyedi szerződések szabályozzák. Az átlagos megoldási idő 8 munkaóra, amely a felvetett problémára adott megoldási javaslatot tartalmazza.

A Web HelpDesk rendszer használata regisztrációhoz kötött. Jogosultságot a Forrás ügyviteli rendszer bevezetése alatt, illetve a bevezetést követően a jogszabály- és rendszerkövetési szerződéssel rendelkező ügyfeleink kulcsfelhasználói kaphatnak. A Forrás ügyviteli rendszer felhasználói számára a rendszer bevezetése alatt a projektvezető intézi a belépési adatokat. A projekt átadása után a GriffSoft Zrt. Ügyféltámogatási részlegétől kell kérni a használati jogosultságot megadását az support@griffsoft.hu e-mail címen, a név, munkahely (cég, intézményrendszer, intézmény) és elérhetőségi adatok (e-mail cím, telefonszám) megadása mellett.
Az Ügyféltámogatási részleg HelpDesk törzsadatkezelő munkatársa szintén e-mailben igazolja vissza a belépéshez szükséges adatokat.


GriffSoft Informatikai Zrt. az általa bevezetett Forrás integrált pénzügyi-gazdálkodási rendszer támogatását végzi a szolgáltatás keretein belül. Ügyfeleink bejelentései, problémái így bármikor visszakereshetőek, a megoldási folyamat figyelemmel kísérhető a jogosultsági rendszeren belül, minden bejegyzés teljes élettörténete dokumentált (naplózott) és mindez egy konfigurálható felületen megjeleníthető.

A Web Helpdesk rendszer elérhetősége:https://helpdesk.griffsoft.hu/helpdesk