Ügyfeleinkkel történő folyamatos és zökkenőmentes kapcsolattartás érdekében Web HelpDesk rendszert üzemeltetünk, melynek elérhetőségét ellenőrzött és védett módon, https kapcsolaton keresztül biztosítjuk az arra feljogosítottak részére. A rendszer a nap 24 órájában elérhető böngészőn keresztül, de a megoldással kollégáink csak munkaidőben (8-17 óra között) tudnak foglalkozni. A bejelentések fogadása és felelőshöz rendelése automatikus, a reagálási és megoldási időket Ügyfeleinkkel kötött egyedi szerződések szabályozzák. Az átlagos megoldási idő 8 munkaóra, amely a felvetett problémára adott megoldási javaslatot tartalmazza. |
![]() |
GriffSoft Informatikai Zrt. az általa bevezetett Forrás integrált pénzügyi-gazdálkodási rendszer támogatását végzi a szolgáltatás keretein belül. Ügyfeleink bejelentései, problémái így bármikor visszakereshetőek, a megoldási folyamat figyelemmel kísérhető a jogosultsági rendszeren belül, minden bejegyzés teljes élettörténete dokumentált (naplózott) és mindez egy konfigurálható felületen megjeleníthető. A Web Helpdesk rendszer elérhetősége: https://helpdesk2.griffsoft.hu/helpdesk
|