Ügyfélkapu



Támogatás 

(cikkszám: GRFKGR186010, GRFKGR186020, GRFKGR186021, GRFKGR186030, GRFKGR186031)

 

Helyszíni támogatás (GRFKGR186010, GRFKGR186020):

 

Az IKM-FI használat során a csatlakozott intézményeknél felmerülhetnek a fenti, rendszeresen nyújtott szolgáltatások igénybevételén túl helyi, a HelpDesk szolgáltatással már nem kezelhető problémák megoldására irányuló szakmai konzultációs vagy magas szintű informatikai ismereteket követelő rendszermérnöki szolgáltatások iránti igények. A szolgáltatások díjait a csatlakozó intézmény eseti megrendelését követően a helyszínen töltött leigazolt idő alapján számolja el Ajánlattevő a megrendelő intézmény felé.

 

Támogatás távoli munkavégzéssel (GRFKGR186030):

 

Az IKM-FI használat során a csatlakozott intézményeknél felmerülhetnek a fenti, rendszeresen nyújtott szolgáltatások igénybevételén túl magas szintű informatikai ismereteket követelő rendszermérnöki szolgáltatások iránti igények.

 

Ezek különösen a következők:

  • migrálás: nagy tömegű adatbeviteli igény csatlakozott intézmények Forrás rendszerébe
  • meglévő adatbázis struktúra módosítása: jogszabályváltozásból, vagy egyéb intézményi működési változásból eredően új adatbázisok létrehozása, paraméterezése, meglévő adatbázisok leválasztása, archiválása, paraméterezések beállítsa, módosítása.
  • új formátum fejlesztése, meglévő módosítása: egyedi igény alapján, jogszabály által nem kötött formátumú, nyomtatványok, bizonylatok fejlesztése, módosítása.
  • egyéb

A szolgáltatások díjait a csatlakozó intézmény eseti ajánlatkérését követően a visszaigazolt megrendelés alapján teljesítés igazolás elfogadásával számolja el Ajánlattevő a megrendelő intézmény felé. A szolgáltatás igénybevételéhez az Ajánlattevő külön megrendelés sablont csatol, mely kitöltésével egyszerűsödik annak lehívása.

Adatbevitel Forrás modulokhoz kapcsolódóan (GRFKGR186030, GRFKGR186031):

A konzulensi és rendszermérnöki támogatáson felül felmerülhet Forrás adatbeviteli igény is, ebben az esetben Forráshoz értő szakember adatbeviteli tevékenységet végez a Megrendelő Forrás rendszerében az általa biztosított adatokkal. A szolgáltatások díjait a csatlakozó intézmény eseti megrendelését követően a helyszínen töltött leigazolt idő alapján számolja el Ajánlattevő a megrendelő intézmény felé.